Tisdag morgon

Gääsp & gomorron på alla morronpigga! Fastän det vill inte säga att jag är morgonpigg, för detär jag inte. Jag är bara tvungen att gå upp såhär tidigt.. Eller iof jag gick upp redan 06.20 :( Aja, men nu sitter jag och äter frukost.. Och idag är jag riktigt SEEG! Och det blir ju inte bättre av att idag är vår längsta dag i skolan, vi slutar inte förrän 15.40. :/ Drygt.
Aja nu ska jag sluta vara dryg, bara för att den här dagen är dryg behöver inte jag också vara det ^^
Happy-face on! ♥





Outfit:
Tunika- secondhand
Linne- JC
Svarta tights- Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: emma braenkan

kul att du deltog i måndagens blogg hos mig. Gå in och kika om det blev du vettja =)

2010-09-28 @ 14:37:54
URL: http://emmabraennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0