Stan

Tjaba tjena, nu ere Ranran som skriver^^ Idag efter skolan åkte jag och Clara in till stan, vårt mål var att hitta ett varsitt datafodral. Och det är faktiskt mycket svårare än man tror!!! Speciellt när man ska ha till en minipc (10,1 tum)Iallafall vi började med att gå på söder, då gick vi in på Glitter, för Clara skulle byta hennes klocka som hade gått söndet.
Sen fick vi in på Monki, och där hittade Clara ett jättesnyggt datafodral! (Jag har tyvärr ingen bild på den men Clara kanske kan lägga upp en sen). När hon skulle betala frågade tjejen i kassan om vi ville ha en varsin kalender, helt gratis :D Det ville vi såklart, så då blev vi glada :) ♥



haha lite fail bild men ändå^^

Sen åkte vi iallafall in till centralen och gick runt ett tag, men tillslut bestämde vi oss för att ge upp. Men på vägen mot stationen såg vi Åhlens City och då gick vi in där! Och där hittade vi en jättefin dataväska till mig! Och den var jättebillig, kostade bara 99:-



Egentligen är den mer rosa-aktig, haha den matchar min dator^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0