Precis när man har blivit frisk..

Så blir man sjuk igen! Så himla typiskt mig! :( Men det är fortfarande ganska konstigt tycker jag, imorse kände jag inte av något. Första lektionen va liksom idrott o då mådde jag bra, men så fort vi kom in i klassrummet (visserligen hade alla parfym på sig efter idrotten) så började det killa i näsan jättemycket! Och nu har jag inte fått i mig nåt å äta till middag bara för att jag fick springa iväg till toan och nysa HELA TIDEN!! :P Och nu har mitt vänstra öga blivit helt knallrött också, jippie.. Aja jag får se om jag kan gå till skolan imorgon, vill ju inte missa för mycket :/

Passar på att slänga in mitt skolfoto när jag ändå är i farten ^^



Haha jag ser ut som en hamster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0