På middan :)

Tja tja! Nu sitter jag här på middan och är osocial och bloggar ^^ Haha tog ju med mig bloggdatorn, soo kissie style! HAHA nej jag driver bara. XD Haha iallafall, nu sitter jag, Alva, Julia och Herman uppe i vardagsrummet hos dem vi är bjudna till :) Vi kanske ska spela wii sen eller jag vet inte nåt hittar vi väl på :D

Vi har precis ätit en superdelicious middag. Först var det förrätt med hemlagad sushi, och lite olika oliver och salami :) Och sen fick vi lite olika rotfrukter och lammkotlett. Tyvärr var jag så mätt efter förrätten så jag orkade knappt huvudrätten ._. Jaja ha det bra skumbanan!



Huvudrätten :)



Haha nej jag dricker inte öl, det är "pärondryck med cider-karaktär" ^^





Alva i soffan ^^



Kommentarer
Postat av: Sofia:D<3

Det är bra kolla på min blogg jag har gjort en hyllnings bild till ditt bloggnamn XD<3

2010-09-26 @ 11:24:14
URL: http://sofiasjonneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0