Läxor

Tjalala Ranran här! Nu ska jag sätta mig och göra läxor, och bara läxor! Haha försöka kan man ju ^^ Jag ska göra matte och fysik :) Iaf, imorgon är det onsdag och då slutar vi ju som sagt efter lunch, eller typ 11.05 är vår sista lektion. Och sen på kvällen, ska jag Clara, Hedvig och Julia in till stan och äta middag. Blir väl typ på macdonalds eller nåt och sen 18.10 ska vi på bio! :D Men vi hade lite svårt att bestämma oss, jag och Julia ville se "Vampires suck" men Clara och Hedvig ville se på "Tusen gånger starkare" så vi ska gå på olika ^^ Men båda filmerna börjar ändå samma tid så de e skit samma xD Och sen ska vi typ sova över hos mig :) De ska bli fett me naajs!
Och på torsdag är vi ju också lediga så då ska vi börja spela in en film som vi ska göra till svenskan i skolan :-)

Haha vi har inge manus, men vi har jättemånga ideer :D



Söt bild på mig och Clara, haha tror de va i sexan ^^


Kommentarer
Postat av: rebokah (becca)

jag har en film på er när ni gör den dansen ! sötungar! :) <3

2010-09-28 @ 21:44:43
URL: http://rebokah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0