Home at last

Hejsan! Just nu är jag jättetrött verkligen, och inte bara trött som jag-vill-sova-nu-trött utan jag har ont i hela kroppen.. Och kan ni gissa varför? Joo för att jag har gått/sprungit 14,7 km idag alltså nästan en och en halv mil!!!
Det kanske inte låter så jobbigt men tro mej de ere! Iaf, de va ju strapatsen idag och då gick jag och Clara tillsammans. Asså vi gick typ snabbt och så va de bra för när vi blev trötta åt vi lite russin o choklad och då blev allt bättre :) Så de va faktiskt helt okej^^ Aja efter skolan kom vi på att vi ville åka in till stan och kolla i lite second-hand butiker o sånt. Men vi va inte så haja på att åka dit genomsvettiga och med leriga kläder :P så vi åkte hem å dushade och sånt o sen åkte vi in till stan.
Clara visade mig en secondhand butik som Emmaus och låg vid slussen. Där fanns det ganska mycket grejor faktiskt :) Jag köpte typ en jacka, ett par jeans, en kofta och en tröja för 290 :- SJUUUUKT BILLIGT!
Sen efter de va klockan ganska mycke så vi gick till mcdonalds och åt middag och sen åkte vi hem. Men då var det typ nån ledning som va av i Karlberg så alla tåg va jättesena med typ 40 minuter, så va de typ när vi skulle åka in också och då stanna tåget typ flera gånger också :P

Aja så vi åkte typ till Älvsjö och sen kom Claras pappa och hämtade oss med bilen :) Det var jättesnällt! (Tack Claras pappa!)

Sammanfattat är jag väldigt nöjd men också väldigt trött! Jag kan visa grejorna jag köpte i nästa inlägg! :)


Kommentarer
Postat av: Liza

sv; Va roligt att ni vill vara med! :D Vinnaren dras imorgon. Ha en bra kväll! :)

2010-09-24 @ 21:55:55
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0