Gillar inte alltid att dansa...

Hej hej :D kom precis hem från dansen. Jag har börjat dansa två gånger i veckan men dom i den nya gruppen är mycket yngre än mig.. iaf vissa av dom. Jag är "störst" och dansar nog dåligast. Jag ligger efter ibland när vi dansar och det är jobbigt :(
Det är en tjej i gruppen som är ett år yngre än mig och hon håller på och viskar med typ alla, sedan kollar dom på mig och sedan skrattar dom i smyg. Jag har inga "kompisar" i den gruppen så det är väldigt jobbigt :'(
Lite pinsamt men ibland gråter jag för sånt här :'o



Har ni det också jobbigt eller bara vill prata ut så får
ni gärna kommentera och så svarar jag så klart!!! :D


Många kramar

Kommentarer
Postat av: Ranran

Men Hedvig vad ledsen man blir när man läser det här! Du vet att du alltid kan prata med mig! Kram <3

2010-09-17 @ 21:08:09
URL: http://mangopinglorna.blogg.se/
Postat av: Clara

2010-09-18 @ 15:01:01
Postat av: becca

men hedvig, så ska du inte behöva känna. stå på dig, skit i tjejerna o fokusera på dansen istället. tro mig, det kmr gå bättre i dansen och du tänker på annat. har varit med om det själv, det e inte kul :( hoppas det ordnar sig! <3

2010-09-18 @ 21:51:13
URL: http://rebokah.blogg.se/
Postat av: hedvig

jag är lite konstig...

2010-09-18 @ 22:06:43
Postat av: clara igen

Förlåt, det blev fel förra gången ...



Men hedvig, bry dej inte om dom! Det är nog bara den där tjejen som försöker få status... Men om det är nåt så kan du alltid berätta det för mej, eller elin, eller nån... bara så att du vet:)

2010-09-18 @ 22:15:37
URL: http://claramidos.blogg.se/
Postat av: hedvig

...

2010-09-19 @ 15:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0