Elins version av en Bajsmorgon!

Haha jag såg precis att Clara hade skrivit om sin bajsmorgon, och nu är det min tur att skriva om en liten incident som hände imorse..
Jo först sätter jag i båda linserna, sen börjar ena skava som in i h*lvete så jag försöker ta ut linsen och får ut en halv lins...
I panik försöker jag leta upp linsen i ögat med mina decimeter-långa naglar. (AJ) Och får gräva runt i hela ögat, utan resultat. Eller ett resultat fick jag ju, ett svullet, rött irriterat öga :D
Jaha så nu sitter man möjligtvis med en halv lins i ögat, eller så gör man inte det. Kanske, kanske inte. Och det mina vänner förblir ett mysterium..
Jaa, det var det! Får helt enkelt ta glasögonen idag *unlike* Och nu ser jag att jag håller på å bli sen till bussen, jaaa! :D
(grov sarkasm in da house) Efter skolan ska jag springa förbi optikern och se fall dom kan se en halv/tio småbitar av en lins i mitt vänstra öga :)
Ha de bra, eller iallafall bättre än min morgon..



Och eftersom att det är en BAJSMORGON (förlåt Clara att jag använder ditt uttryck) så får jag också lägga upp en gammal egobild..

Hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0