Dålig uppdatering:( + "Clara - my side of the case"

Since I was bortaw this helge I couldn't updaterah the blogg XD (Tog tid o skriva det där)

Men nu så kommer ytterligare en "Clara - My side of the case", eller egentligen den första... Bajs nu måste jag lägga till den i kategorier:( Aja, som ni vet var jag o Elin inne i stan och vintageshoppade!


Here's some builderr:



Haha no comments


(ja, vi sitter i en buske)


(still no comments)



(Lägg notice to her byx's)
(In case you didn't la notice to her byx's I can tell you it's the one to the left!.. No just skojing with dig, They are the new byx's that she bought)


Here is what I fuendade:


Tröja 30 kr


Linne/klänning 50 kr

Lite otydliga bilder...

Hare bra kexchokla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0