ClaraIndian här:P

Tjenare!

Idag var jag o Elin i centrum en stund. Men det var jättetrångt på ett ställe för poliserna hade spärrat av, för det hade varit ett bankrån på en av bankerna idag :S Läskigt... Men iaf, jag vile titta på ett par skor (eller asså inte titta direkt men asså prova) så vi gick till en skoaffär... Jag köpte dom:P Ni får kolla bilderna efter :P Ska kanske ha dom i skolan imorgon... Sen gick vi till McDonalds för Elin skulle ta längd och vikt sen och då ville hon väga så mycket som möjligt:P


Nu sitter jag hemma och bloggar... Ska blogga lite på min andra blogg (som e ful men...) oxå, ni hittar den här. Om ni nu går in där märker ni kanske att jag har skrivit ett liknande inlägg... Hehe :P


Lite bilder...


Mina nya skor (Eurosko)







Också lite bilder från konserten i våras...


Elin (är det bara jag eller ser den här bilden ut som värsta paparazzi-fotot??)


Hedvig (Nä, det måste vara jag som är en paparazzi :P)


Jag (Angående "outfiten" så skulle jag spela ett småbarn)




Hare bra kexchokla!


Kommentarer
Postat av: Michaila

Vilka snygga skor!:D

2010-09-16 @ 23:33:17
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0