Clara

Idag har vi halv studiedag, så nu sitter jag hemma och passar på att blogga medans jag lagar pyttipanna!:D
Ooops nu blev den bränd! Jag ska til Elin sen när jag har gjort mej klar, och sedan ska vi ansluta oss till Hedvig och Julia för att gå på bio :D Dock så ska vi inte gå på samma film alla fyra, utan jag och Hedvig ska gå på Tusen gånger starkare medan Elin och Julia går på Vampires suck, och det var riktigt bra för dom började samtidigt och var typ lika långa:)






Vilken skulle du helst gå på?

Hare bra Kexchokla


Kommentarer
Postat av: Sofia:D<3

Haha helst tusen gånger starkare, för jag har redan sett vampires suck XD

2010-09-30 @ 11:25:04
URL: http://sofiasjonneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0