Changed Plans

Tji Tjo Fallera här e ja! Haha hitta på den ramsan själv alldelles nu^^ Ok, iallafall, det blev ändrade planer. Egentligen skulle ju Clara, Julia & Hedvig komma hit och sova över imorgon efter bion. Men asså jag prata med pappa och han tyckte (eftersom att både han och mamma kommer vara borta) att det var lite jobbigt. Och så kände han att han liksom hade ansvar för alla "barn" samtidigt som han skulle vara ca 2 mil härifrån. Jaja, vi ska ändå ses på torsdan igen så :/
Är btw riktigt stolt, för jag har hunnit med all matte och all fysik som jag hade i läxa :O Plus så har jag dushat och ringt runt massa om imorrn! Yääh, tummen upp för Elin! ^^

Men det är en sak jag inte har hunnit.. MÅLA NAGLARNA! :O Jaja det lär väl gå ganska fort, kan göra det nu när jag ändå ska mysa lite framför tv:n :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0