Bajsmorgon

Hejhej allihopa! Idag är det premiär för veckans första bajsmorgon!

En bajsmorgon är en morgon som är dålig (för er som undrar).



Min bajsmorgon har sett ut så här:
  • Jag vaknade av väckarklockan halv sju.
  • Tänkte sova vidare lite (sovmorgon) men det gick inte för min näsa rann.
  • Gick upp och snöt mig och gick o la mej igen.
  • Gick upp 5 över 7.
  • Hade nästan inget att ta på mig eftersom att allt hängde på tork(!!!!!).
  • Åt en bajsäcklig frukost + att när jag tänkte lyxa till det med varm choklad så kunde jag inte känna lukten för jag är bajstäppt i näsan (då smakar det bara socker)...
  • Borstade tänderna (nog det bästa jag har gjort idag)
  • Sen skulle jag fixa håret, och det blev fult.
  • Sen skulle jag ta ego-pics för att fördriva tiden, men jag såg antingen jättetrött ut eller så såg jag ut som en avatar fast lite fulare.
  • Nu sitter jag framför datan och känner mej konstig i magen...


Nu eftersom mina nyaste egopics blev fula får jag ta en gammal:

Jag <3 Harry Potter-glasögon





Hare bra Kexchokla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0