What an idea! :D

Gomorron gomorron! Idag är jag på glatt humör! :) Jag kom nämnligen på en kul idé som vi kan göra på dagiset idag ^^

På lördag är det ju Halloween, och då tänkte jag att barnen kunde få göra en egen liten film om det. Typ en skräckfilm, fast för barn ;) Så jag har packat en hel väska med "utklädnings-kläder" såsom djävulshorn, klänningar, slöjor osv. :) Och sen ska jag ta med mej min kamera och dator så att jag kan filma och klippa på plats. Tänkte att jag skulle dela in barnen i grupper och så får dom hitta på nåt själva medans jag filmar!

Låter det som en bra idé? Dom kanske är för små för att tycka att det är kul, men man kan ju prova? Ska iaf fråga fröknarna först och se ifall det finns tid för det och vad de tycker :)

Ha de bra, kexchokla!



Outfit of the day ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0