Trött

Tjaba tjena! Känner mej verkligen trött just nu, ska gå å lägga mig alldelles strax tror jag :P Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen, men det är ganska mycket att göra i skolan just nu. Och jag försöker ta vara på den lediga tiden som blir kvar :) Hoppas ni förstår^^ ♥
Iaf en sak som stör mej är att vi typ skulle ha nån engelska diagnos/prov imorgon på förmiddan :/ Och det värsta är att just på torsdagar har vi SY-SLÖJD OCH BILD PÅ FÖRMIDDAN! :( Typ dom enda roliga lektionerna vi har i veckan :/ Och nu kommer dom försvinna yaay. >:( Ranran not very happy.
Och sen efter lunch kommer vi ju såklart ha vanliga lektioner igen dvs. franska och no..! Asså visst de e inget fel på franska och no, men hellre slöjd och bild isf. Jaja, ska säga det till lärarna imorrn, inte för att dom kommer kunna ändra på det eller nåt men ändå..
Dessutom har ALLA våra musiklektioner gått bort den här veckan, riktigt trist :(

Nej nu vart det för många sura och ledsna gubbar i det här inlägget :/ :(
Nu avslutar jag med en STOR GLAD!

Gonatt alla kära läsare ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0