Sweet Saturday!

Idag är det efterlängtade lördag, och det betyder att det är dags för konsert! :D Vår klass och en klass under oss ska sjunga tillsammans med Star for Life, och Triple and touch! Det ska bli jättekul! Själva konserten börjar kl 19.00 i Huddinge Aulan, men vi ska ses redan kvart i tre, så jag ska dra om typ en kvart. Hmm undrar va man ska ha med sig? :/ Aja vi kommer typ få en timmes paus så att vi kan äta, funderade på om jag skulle ta med mig typ pannkakor eller nåt. Men jag orka inte de, har ätit pannkakor två dagar i rad :S Haha^^
Så jag ska nog dra till donken och äta där ist. Hoppas nån vill följa med, så jag slipper gå ensam :)

Nu ska jag packa klart väskan o fixa lite extra, så ses vi imorrn, eller möjligen ikväll efter konserten ;)







Hihi, ha en bra lördag! :D

♥♥♥And I'm out. ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0