Prao idag!

Gomorron! Jag kom på mej själv med att gå upp waaaaay för tidigt! Haha gick upp klockan sju och men börjar inte förrän klockan 9 :S Så imorgon räcker det nog med att gå upp ca 07.45? Eller nåt.. Aja, idag blir min första dag som jag ska praoa på dagiset :) Det ska bli superduper kul! ;D Hoppas jag ^^
Vänta tänk om alla barnen på dagiset är typ genomonda och mobbar mej eller nåt :O?? Nej nu ska jag tänka positivt, antagligen är alla barnen jättesöt och jättesnälla och så får jag läsa sagor hela dagarna :)
Jag hörde från en kompis igår om att han hade praoat på dagis och att det var jättesvårt att skiljas från dom för alla skulle kramas först. Haha så gulligt! Och så var han tvungen att leka drake heeeela tiden -.-

Jaja det blir nog ingen fara, jag älskar småbarn!...

Hoppas bara dom älskar mej? :o XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0