3 veckor utan skola!

Idag är det fredag och en härlig och välförtjänt helg ligger framför en! Men det är inte det bästa, utan det är att det inte blir mer skola på TRE HELA VECKOR!!! :D Det är nämnligen så att vi har två veckors prao, och sen en veckas höstlov. :) Men jag tänkte kolla med dom på dagiset jag ska praoa på, ifall jag skulle få jobba lite där på lovet ;) Det skulle vara jätteroligt tycker jag! Och det ska verkligen bli skönt att slippa allt skolarbete och alla prov. Visserligen har vi ju fått en del saker vi ska göra under prao-tiden som tex. skriva en ett repotage och lite sånt. :P Men bättre det än skola iaf ^^

Ha det bäst allihopa och njut nu av fredagskvällen :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0