Mygg-jakt

Gomorron!

Jag hade det sådär lagom trevligt när jag skulle sova igår kväll. Jag går och lägger mig som vanligt, men efter ett tag hör jag ett dovt surrande.. MYGGA! Eftersom att jag är en sån person som inte kan somna med att veta det faktum att det är en mygga nånstans i rummet, eller stå ut med dens irriterande surrande- är det bara att gå upp!
Mygg-jakt är nog det tråkigaste jag vet.. Men iaf, så går jag runt där i mitt rum och letar, och letar och tillslut hittar myggan! Och då smällde jag den! Moahahahaha! xD Sen går jag och lägger mig igen och då... hör jag det där irriterande surrandet igen!! Men jag visste inte riktigt om jag inbillade mig det och hursomhelst skiter jag i det. Jag orkade helt enkelt inte gå upp en gång till och leta igen. Så jag tar mina öronproppar och pluggar in i öronen istället..



Och nu när jag vaknar ser jag att jag har fått tre nya myggbett som inte var där igår. (två är inringade på bilden.)
Jippie! x( Det var nog en till mygga på rummet ändå.

(Haha texten på bilden syns inte! XP men det står iallafall "Här är bland annat två av dom!")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0