Eclipse idag

Hejsan alla glada! Nu är det Ranran som skriver igen :) Idag var jag på Eclipse-premiären med min syrra, den var
Jätte-jätte-super-duper-underbart-fantastiskt-obeskrivligt bra!
Tänkte faktiskt vara snäll och inte spoila hela filmen för er som inte har sett den (och jag antar att det är ganska många..)
LOVE!♥


Men en sak kan jag berätta, innan filmen började kom några ur personalen in på "scenen" och sa:

-Ja nu innan filmen börjar tänkte vi göra en liten utlottning här, som en tävling. Vi kommer ställa en fråga och om ni kan den så ska ni resa er upp. Den som reser sig först och har det rätta svaret vinner.

Jag var supertaggad och ba "jag ska vinna jag ska vinna" så jag gjorde mig redo att ställa mig upp...
Personalen fortsatte:

- Frågan lyder såhär: Robert Pattinson som spelar Edward har varit med i några andra filmer också, nämn en..

"WOOOM!" så ställde jag mig upp och viftade fånigt med armarna i lycka
Några andra skyndade sig också att ställa sig upp, och resten satt och skrek "REMEMBER ME!!" över hela salongen.

- Eeh vem var först? sa personalen och tittade på varandra och sedan pekade dom på MIG! XD Hehe

Jag ba: "Ööööh, Little Ashes.." bara för att det var den första jag kom på. Sedan efteråt kom jag ju på Harry Potter och den flammande Bägaren, Remember Me, Twilight och New Moon haha! ^^
Men aja dom godkände svaret och så vann jag! :D
Fastän jag trodde jag skulle vinna nåt som hade med Twilight att göra, men det var typ en t-shirt som det stod trollkarlens lärling på som typ är en film som ska komma senare. :P Aja det var kul iallafall;)


Känner mig så cool.. NAT! Får väl bli till sovtröja eller nåt? :P


Kommentarer
Postat av: moa

sv: okej ne jag tkr inte om twilight! du då?

2010-07-01 @ 15:26:23
URL: http://bloggenavmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0