Skansen

Gomorron allesammans! Haha det är bara jag (Ranran) som skriver här på bloggen ._.
Iallafall igår var jag på Skansen med mamma :D Det var jättemysigt, även att jag nästan frös ihjäl i regnet eftersom att jag bara hade min baseboll-jacka! Haha, och plus att det tog oss flera timmar att ta oss till björnarna, vargarna och alla såna djur. Dels för att min mamma ville stanna och titta i ALLA trädgårdar och sa "så här ska det se ut!" överallt. Och dels för att både jag och min mamma föddes utan lokalsinne, så trots att vi hade en karta gick vi fel hela tiden. Så när vi trodde att vi gick "uppåt" i Skansen såg vi plötsligt på kartan att vi hade kommit till "Skånegården" alltså typ längst ner på kartan!!
Haha vi e allt lite dumma i huvet!
Iaf så tyckte jag att kattungarna var sötast på hela skansen (som vanligt) och sedan sälarna. Och varg-ungarna var ju helt underbara! Haha jag gick och ropade "Jacob, Paul, Jared, Embry, Quil, Seth, Leah!" hela tiden till vargarna. >_<  Men sen när jag hörde en annan som ropade "Jacob!" var det bara pinsamt så jag slutade. Haha ^^



Söt gris-kulting! ♥


Ekorre haha^^


Några Hamster-råttor tror jag det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0