Grönan

Idag var jag på Grönan med Rebecka från min gamla konfagrupp, det var jättekul. I början när vi var där va det typ jättekorta köer. Speciellt på Insane, så vi sprang runt och körde den flera gånger i rad :) Men typ vid klockan tre var det jättemycket folk och mils-långa köer så då åkte vi tillbaka in till stan och gick runt i lite affärer. Sen åkte vi hem :)

Iallafall imorgon ska jag gå på bio med min familj och några kompisar! Det kommer bli jättekul, vi ska se på Trollkarlens Lärling Och jag har ju min "super-fina" t-shirt som jag fick på Eclipse-premiären.

Bild på min tröja om ni inte minns^^ (det står Trollkarlens Lärling på den)
 

Nu ska jag sova, godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0