Vött duu juu tink?

Hej igen dårå :P

Vet ni vad jag har märkt? Jo, min mobil går sönder typ heeela tiden... Eller den går att typ ta itu, fast det inte ska gå:S Men iaf så tänkte jag skaffa en ny och nu funderar jag på lite olika modeller... Helst vill jag nog ha en grön (höhö) Sony Ericsson, men jag har några andra jag också gillar...


1. Sony Ericsson T650i

Det är en grön Sony Ericsson, men jag vet inte ändå vilken jag ska ta...



2. Sony Ericsson Jalou

Fin, men tänk om den e jobbig:S (Finns i mörkblått och svart också)

3. Sony Ericsson C901 Greenheart

Den har ju ingen speciell färg men den är bra för miljön :)

4. Nokia 6700 slide

Den e grön, men en Nokia :S

5. Sony Ericsson X10 mini pro

Verkar ju bra och allt, bara det att pappa har en sån :S

Vilken tycker ni jag ska välja?




Kommentarer
Postat av: Momoka

Jag hade tänkt att skaffa en x10 mini och det som är bra med den är att den finns i många olika färger!! xD

2010-08-16 @ 13:04:35
URL: http://momoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0