Skumt

Hej, idag har varit en skum dag..
Idag var det skolfoto, så jag var liksom tvungen att åka till skolan även att jag fortfarande har feber och är sjuk. Hela skoldagen gick segt, men jag mådde faktiskt bra. Förutom att jag var hungrig hela tiden verkligen. Även att jag åt en stor portion till lunch lyckades jag knapra upp ett halvt riskakepaket mellan lektionerna.
Sen när jag kom hem, typ halv fem, var jag fotfarande JÄTTEHUNGRIG!!! Så jag slängde i mig två mackor och en äppelmuffin. (Men var fortfarande inte mätt..)
Typ en och en halv timme senare var det middag (pastasallad) och då kunde jag verkligen inte äta nånting. Hade på gränsen till ont i magen för att jag var så j*vla hungrig, men hade ingen aptit och kunde inte äta utan att börja må illa :( Samtidigt kände jag mig alldeles pllötsligt jättetrött i kroppen. Som att jag liksom la av helt plötsligt!!
Så nu ligger jag och mår illa i min säng, vet inte och jag ska och ska försöka plugga lite snart. Så att jag gör nån nytta istället för att bara ligga här :P ♥



En annan sak som också är konstig är att jag alltid har varit en "varm person" av mig. Har aldrig kunnat sova med ett varmt duntäcke till exempel. Men de senaste veckorna har jag frusit as mycket! Nu ligger jag liksom med mjukisar, tjocka lovika tofflor, dubbla fleecekoftor och bigmama täcke :S

Something must be wrong with me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0