Hittade ett fail utkast från imorse..

"Snart börjar skolan igen, för mig är det iallafall på måndag. Det är lite sorgligt och lite kul, kul för att man får träffa alla kompisar igen och komma in i rutinerna. Men sorgligt för att sommarlovet är så kort. Dessutom ska jag börja åttan nu och allt vad det innebär. Dvs prov, betyg, tidiga mornar och sena dagar, och MER PRESS!
Jaja det är väl bara att stå ut och plugga på. Vi har ju som sagt matteprov typ nån vecka efter vi har börjat så jag ska passa på att försöka plugga lite idag. Höhö tro mig, det är svårare än man tror :/"

Hmm har jag pluggat nåt? NEJ! Haha gud vad sämst man kan va. :P

Eee wtf screw math!



Haha jag skoja bara, matte är helt okej, när det inte är så svårt xD

Puss å kram ♥





Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att det är bra med dig!

Det är bra här också.



Vad gör du då?? :)

2010-08-19 @ 16:29:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0