Naglar och Fysik

God kväll! Hur står det till? :) Haha förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men har vart lite upptagen.
Iallafall så är jag lite sjuk, så jag stannade hemma från skolan idag:( Iallafall som tidsfördriv har jag pluggat kemi och fysik och fixat naglar :) Visst blev dom fiiina! ^^ ♥



Nagellack och dekorations stenar- Kicks
Cupcake-halsband- Cocoo

En sak som är dåligt är att det är skolfoto imorgon :P Hoppas jag kan gå till skolan då. Får se hur jag känner mig, annars får jag va hemma hela dagen och komma till skolan den tiden vi ska fotas :/ Aja jag löser det på nåt sätt.

Nu ska jag se vad jag ska ha på mig imorgon och sen sova tror jag. Man blir trött av att titta på tv hela dan ^^


Kommentarer
Postat av: l i n e a

Fina naglar :) visste inte att kicks hade sånt :D

2010-08-31 @ 17:50:16
URL: http://lineas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0